äckelpäckel


Hoppsan, NÅGON blev visst lite för full igår och spydde ner hela HANDFATET så det blev stopp i avloppet! ;S EUUWWWW... Han fick fixa det själv sen! ;)


Emilia & jag...


Resultat efter att jag borstat min hund!!


seg idag. -.-' Äckelväder ute. Har en ny veckoRevyn tidning att läsa.

Har inte haft lust att skriva i bloggen på några dagar.. Men aa, var med Emilia två dagar i rad, har hunnit bråka  dryga lite med folk, varit hos tandläkaren och fått veta att jag blir av med min tandställning nu på Tisdag och planerat att jag ska åka till Dalarna innan den 21:a för att vara hundvakt och ha lägenhet för mej själv. Och i natt t.ex var jag ute och promenerade i över två timmar tsmns med Staffis. Gick ut nångång efter 11 och kom in typ vid 2. Haha! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0