alla är dumma


HEY! ;o

Idag har varit en riktig bajsdag. Vaknade i morse och frös värsta mkt. Min bror vägrade hjälpa mig med en sak och när jag gick ut med hunden så kmr en gammal kärring och säger åt mej att hunden inte får pissa på gräsmattan fastän hon ser att jag ropar på den, så jag sa åt henne att hålla käften och sen fortsatte hon dryga och tyckte att jag var uppkäftig. Sen senare var jag ju hos tanläkaren. De tog bort min tandställning med hjälp av nån syra elr ngt, men det kom på läppen och sidan om så det frätte sönder huden så det blev värsta fula och äckliga märket. Såklart var hon som gjorde det inte svensk. Men nu är jag av med tandställningen iaf och för övrigt så känns det som att jag inte har några tänder kvar. VÄLDIGT ovant att inte ha nått där.

Dessutom så har alla andra som jag pratat/varit med idag också varit sura och elaka mot mej. Säkert bara för att mitt dåliga humör smittat av sej lr ngt. Men vadå, alla måste väl få ha en (elr flera) dålig/a dag/ar nångång?!

Sov förretsen i några timmar på dan också. Mådde värsta illa. Fast är ändå trött nu med.
Och så har jag gjort en ny header. (BAKGRUND) Vad tycks?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0