råka träffa massa

Jenny messade mej igår och frågade om vi inte kunde ses lite eftersom det var såååå längesen. ;) Jag hade ju inget bättre för mej helr så why not. Vi drog in till Sthlm i brist på annat att göra.

Och för första gången åkte jag iväg utan att försökta träffa nya människor elr nått, men tror ni inte att hur många som hellst kmr fram å snackar då eller? :P Aja, det är ju bevisat att de inte går efter utseénde iaf. Jag åkte iväg som ett troll. 


Jag fick en penna av en pojke på tåget. ;D


...Och blommor av Jenny. och KOLLA, mina naglar har börjat växa igen. =)


Jenny hittade ngn att kramas med ;) Tyckte det var snyggare såhär än att hon håller om en lyktstolpe? (A)


Vi träffade på ngn random kille som ville fota sej med oss. :PpPp


Väl tbx i Södertälje så tog vi ett fotbad i en fontän grejs? haha. Då kom det fram two boys på 25 år och började snacka med oss och sen ville den ena av dem ha mitt nr. :D Jag gav ut det. ^^

Sen var det ju en pojke som kom fram å sa att hans kompis ville prata med mej. HAHAHA. Han våga inte ens gå fram själv? Sen typ fråga jag hur gamla de var och då var de 94:or! USCH. Aldrig att jag snackar/ger ut nr till småpojkar. (sånna som e yngre än mej).

Åh, orkar inte ens berätta om alla vi träffade igår. Helt galet iaf... fast sen slutade det med att lilla Jenny blev sur på mej (A) ^^ Som vanligt? Men snart ringer hon och frågar om vi ska ses igen. Det vet jag. ;)

Ahjuste, och sen innan så bjöd hon mej på cheeseburgare också! Där inne på McDonalds vare nå killar som började kasta sugrör på mej? Och sen när jag vände mej om så stod han precis bakom så jag höll på att dö. Haha. Asså, ba för jag inte var berädd på att han skulle stå så nära! ;o Vi sprang iaf fort därifrån med värsta garvet. Hahah :P

Kommentarer
Postat av: sara

söt, snygg, charmig, cool, härlig & undebar blogg! Menar det verkligen, kanske sagt det förr men kan inte tjatas ut. Keep it up ♥

2010-06-08 @ 18:31:20
URL: http://beatlestokig.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Kikar in och önskar dig en toppen onsdag =)

2010-06-09 @ 14:01:15
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Clara

Hej! Finfin blogg ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-06-10 @ 18:24:02
URL: http://clarasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0