bloood!

Kanske ska vara hundvakt i helgen? =)

Gick ut med Marcus och min hund i morse. Tyra (hans hund) fick syn på en katt, och jag hade ingen aning om att hon jagar dem så jag skulle öppna dörren in till lägenheten. Och när hon såg katten blev hon galen (och jätte stark) så hon drog till i kopplet och jag ramla på isen som är precis utanför där. Släppte iaf inte kopplet. (A) Och nu vet jag att jag ska vara berädd nästa gång istl. ^^

Fina märken det blev va? ;P Blev sår på händerna och knäna också.


Aja, nu ska jag sova. Känns jobbigt att jag ska gå till skolan i morgon. Har varit borta därifrån så mkt att jag börjar bli van. Heheeee. Pusssssssssssssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0