Puckad


Naaaww... Oskyldiga lilla Tyra. Kmr sakna att ha henne här sen när Marcus ska ha henne tbx. ♥


Egentligen tycker jag att det borde stavas igentligen. Hihi!

Ah, ne, men egentligen så skulle jag dragit på Bio på fredag med Jenny och ngn kille hon "var på g" med.
Hon ville ha med mig eftersom det var första gången de skulle ses typ. Hon gav honom min MSN eftersom han ville veta vem jag var och sen snacka vi lite där. Efter bara en stund skrev han till mig; "Fan, börjar nog gilla dej mer". Hahahhaah. Hur kan man börja gilla ngn via msn? Och sådär fort? ;o Och dum som han var så skrev han det till henne också! Hmm.. Ahh, Hon blev ivf sårad så det blir inget. Och jag sa upp kontakten med han. Han var inte i min smak. Alltså fick han INGEN! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilket pucko xD

2010-03-16 @ 13:04:35
Postat av: Patrik

haha vilket stolpskott xD haha :P

2010-03-17 @ 12:41:11
URL: http://raggers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0