kul liv



Haha, shit! Är sjukt trött!! Syns inte alls va? ;D Gick precis till hytten efter att ha varit runt i båten hela natten. Fick precis tbx anslutningen till internet, men mobilen cp:ar fortfarande?!?!?! :S

Båten har varit helt död hela natten. Alla låg typ å sov. Trodde ivf det skulle finnas alkisar elr ngt man kunde driva med? ;o Meeen mitt nöje blev att knacka på dörrar och springa iväg. >.< Moahahaha.. Har även hunnit med en hel del kortspel och filmer.. Spelade nå spel på såna där apparater.. Vann först så det var typ coolt. fast sen sluta det med att jag förlora bort mer pengar än jag vunnit -.-' Hihiiii... Man kunde fuska på en spel grej. Typ slå på den där saken samtidigt som man spela så alla pengarna åkte ner och man kunde ta dem. (A) Jag é typ smart? :D
Sen satt jag en stund i ett "sov rum"? Spelade hög musik där och sjöng med. Ohhhh ett sånt spännande liv!

Och Äääääntligen är vi i Sverige! =D När jag kmr hem ska jag först krama min bebis och sen drar jag till Sthlm och hoppas på att jag hittar ngt kul! :P:P :P (dvs, om de grejerna jag kollat på på internet finns där!!) =D


JAG DRACK COLA I NATT! Det var tyyyyp gott!  

          
Köpte den här tröjan in finnelandet. Cute? =)
Passar mejj såå braaa... ängel som ja eee. ;) (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0