min mamma är en bajjjjjjjs

Min mamma hatar mej och ändå vill hon att jag ska bo hos henne? Why? Why? Why?

Mina små syskon snodde USB:n med ALLA pinsamma bilder och har nu slarvat bort den här nånstans. Vill min kära mor att jag ska tacka dem för det? -.-' Hon skiter totalt i vad de gjort.

Hon VET att jag hatar barn (om jag måste va med dem helatiden), att jag aldrig kmr vilja ha egna barn och jag förklarade för henne att så fort jag kan, (när ja é 22?) så har jag redan planerat att göra en sån där operation så jag inte kan få ungar! Det blev hon inte glad över att få höra.  MOAHAHHAHAH. :@

Jag bad morsan fixa biljetter till mig så jag kommer hem så fort som möjligt. Men det vägrar hon göra! ÅNGRAR SÅÅÅÅÅÅÅ MKT ATT JAG ENS FÖLJDE MED. Bajjjjjjjs

och jag haaaaaaaaatar bildlösa inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0