ohhlallaaaa pommeskakaaa


Kan nästan nudda näsan med tungan nu. ;)

Blev ingen skola idag ändå. Usch. Har ångest över att jag sköter det så dåligt. ;/ Men ORKAR INTE. Fattar inget i den här skolan. Det ända som är bra med den är att det ligger nära?!

Var ute med min bebis tidigare. Var ute så länge så mina fingrar höll på å frysa ihjäl. Glömde mina vantar i morsans bil sist. ;o nananaaaa, har verkligen lust att göra ngt. Men vad? Måste iaf beställa nya sånadär leggings som jag köpte sist. De gick sönder igår när den där hunden fällde mig. x'D

Och förresten så är jag snart klar med tandställningen. Det var ju inte länge jag fik ha den? Jag vill ha det under också, men får inte det? :S :S WHY??? I want it PERFECT. 


juste! Kom på att jag har en ny tidning som jag inte läst. Det ska ja göra nu. HEJS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0