På båten


Nicke =)


Nu är vi på båten... Vi har precis käkat ngn frukost buffé... Hehe. Min och Katrines frukost på bilden. (A) Syrran å jag skulle tävla om vem som kunde käka flest mini munkar. ;D Tyvärr vann ingen av oss. Det blev såååå äckligt. Haha.


Och min älsk är kvar hemma. =( Saaaknar henne redan. <33


Just nu sitter jag och Katrine i ngt café... Fast vi ska dra vidare och utforska resten av båten och folket som finns här.
Sen kanske vi drar till hytten och sover lite? Jag var nämligen vaken HELA natten! ;o Känner mej liiite död.  

Byeeee...  ♥

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

Tjena:d ett tag sen, Hur är det med dig? Minns du mig förresten :P

2010-03-01 @ 18:25:21
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0