shopping? =S

   
Som sagt så åkte jag in till stockholm igår nästan direkt efter att jag kommit hem.
Sista gången jag åker iväg med en kille asså!!! Blir så sur på mig själv för att jag säger samma sak jämt, men ändå glömmer bort det varje gång.

Tröjan jag visade här i bloggen tidigare var iaf SKIT FUL! Tillåmed den i strlk XS var jätte fet. Usch. Tänk att det var sånna jag älskade förut? :P Nu tkr jag ba att det kan vara mysigt med en stooor varm tröja, men inte att det är snyggt?

Blev typ ingenting igår. långt rosa linne? rosa troser? halv lång t-shirt? och långärmad randig tröja? Fanns såååå mkt mer jag ville ha, men fick inte ens chansen att testa. BARA FÖR JAG VAR DÄR MED EN KILLE!!! :@




Kommentarer
Postat av: hehe

ja följer me dig på en hel dags shopping nångång mupp ;) :P

har säkert tråkigt den dagen iaf xD

2010-03-10 @ 18:58:19
Postat av: Samantha

Hahaha vem va killen som va med?(A) :P

2010-03-17 @ 16:37:04
URL: http://swistbacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0