diarrétågmat

 
Jenny på bilderna.  HAHAHH! Tyra var så piiiinsam när hon sket mitt på vägen där alla människor ska gå!

Som sagt så hade jag tråkigt idag och ville hitta på ngt. Drog ut å träffade Jenny. Vi gick och käka, hon kebab å jag pommes och sen drog vi hem till mej en stund. Marcus kom till mig med sin hund redan ikväll, innan han skulle på jobbet. Så nu e jag hund vakt.

Jenny å jag tog med oss hundarna och satte oss på tåget till Sthlm, och Cissi gjorde oss lite sällskap. Gjorde ingenting alls där, förutom på tåget där vi riiiiitade lite. (A). och sen åkte vi hem igen. Jag till mig och hon till henne. 

 






Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att de sitter kameror på tågen va :P hahaha

muppunge

2010-03-12 @ 08:39:28
Postat av: Maja

Haha ibland blir jag tokig på att man inte kan bestämma var hunden ska skita:)

2010-03-12 @ 08:53:50
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0