snålisar

Ajuste, å sen igår kväll efter att emilia och jag "varit" me de där två killarna en stund så drog vi vidare mot centrum. Gick in på McDonalds (tihiii) för att se om det fanns nå kul folk där. satt där en stund och sen var de nån kille där som ropa mitt namn så ja titta lixm efter vem det var. Kände inte igen han först men sen visade det sig att jag träffat honom en gång förut. Dom gick efter oss när vi drog och hans kompisar ville ha mitt nr, men eftersom jag inte lagt ner ngn tid på att lära mej mitt eget nr så tog jag deras istl. Kim och Jim tror jag de hette. :P Sen fråga de om jag har comviq och ja ba; ne har telia -.-' . Ba för å driva lixm. Å då helt plötsligt ville de inte messa. ;) Snålisar där. Haha. Fast minns när jag hade telesnor abbonemang och fick hem räkning på 1700 nånting. Ajsing bajsing.


Emilia =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0