grisar

        

Oj, hinner inte med att skriva mkt här när jag har hundar som vill ut och leka helatiden. Aa, eller TYRA vill leka och Pöli vill bara ligga i snön och titta på typ? Haha. 

Braiga jag gick faktiskt till skolan igår. På Naturkunskapen hade vi tydligen ett prov som jag inte hade en aning om att vi skulle ha. Jag troooor jag fick IG. Vad är lixm nedbrytare  och syrets kretslopp elr ngt sånt? sen hade vi idrott och då skulle vi i grupp göra en egen dans med "känslor". Min grupp fick HAT. Hahah, gick ju skitbra när vi stod där med värsta flinet och as garvade genom hela dansen? ;D Glädje hade varit mer passande. 

Senare städade jag i alla fall mitt rum och möblerade om. Det var typ jätte varmt igår, så hade fönstert öppet i typ 100 timmar. :) OCH I MISS MY KAMERA!!!!! :( :( :( :(


På kvällen drog jag ut med Emilia. Hon skulle träffa någon Emil som hon träffat en gång förut och ville ha med mig. Han skulle tydligen ha med sig nån han med. Det blev ett fläskberg! som hette KALLE ;o Hmm..  Aa, och sen när vi mötte upp dem vid station så blev det värsta tystnaden. Såååå, som vanligt var jag tvungen att babbla på om helt puckade saker för att det skulle bli lite socialt. Stod där och fråga ut dem om allt? HAHHAHAH.. Den där Emil har typ 2 ormar å ja ba; -vad heeeeter dom? ^^ Och sen hade de inte ens nå namn. Snällt att inte låta dem heta ngt?





Kommentarer
Postat av: Emilia Andersson

haha tyckte det var skit kul, spec när du fråga det där med vad för mat gillar du och det där xD jag kunde ju inte sluta skratta x') haha

2010-03-16 @ 16:14:25
URL: http://eilaemilia.blogg.se/
Postat av: sandra

Jaaa, vi fick skratta ordentligt där ;P Stackars han igentligen. Såg du hur röd han blev i ansiktet? x'D

2010-03-18 @ 11:34:40
URL: http://sdandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0