partyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Åkte till Sthlm igår kväll med Jenny och Emma och sen hamnade vi på ngn fest. Åh, vi träffade på hur mkt folk som helst! Dock blev det TYP inga bilder för att jag var så cp. I morse vaknade jag upp i ngn Jockes säng i Jakobsberg! När jag vakna i morse kl 7 så var jag jätte, jätte, jätte pissnödig. Men visste inte vart det fanns ngn toa så fick typ ligga där och stirra i taket i ca 6 timmar för att jag inte vågade väcka nån och fråga ;* HAHA..




Boys boys boys... ;)
 
Shit, det hände så mkt grejer igår så det är inte sant. Hade inte käkat ngt på hela dan och så efter bara 2 glas vodka med utblandning så spydde jag! Men ahh, jag tänker inte berätta allt, för jag VET att det finns så nyfikna människor som läser min blogg och gääääärna skulle vilja veta allt i minsta detalj. So sorryyyy. Allt vill jag inte ens veta själv.

Och Jenny! När jag sa till dej att jag älskar dej. Då menade jag det! TACK för allt du gjorde för mig igår! Du var som en liten skyddsängel. Hihi ♥


Kommentarer
Postat av: hej

går du i högstadiet?

2010-03-21 @ 04:30:09
Postat av: sandra

Hejsan "hej" ;) Yes, går första året.

2010-03-21 @ 13:25:46
URL: http://sdandersson.blogg.se/
Postat av: jenny östman<3

naaaw, gumman du är en del av mitt liv, vet inte vad jag skulle gjort utan dig. reklama min blogg? (A) puss<3

2010-03-21 @ 21:23:13
URL: http://guppiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0