distans



Juste, var på möte i skolan nyligen. Jag går ju Samhälls/media and I hate it! Har varit hemma 80% av skoltiden typ sa dem. Min handledare frågade hur jag tycker att man ska göra för att jag ska tycka det är "kul" med skolan och för att jag ska gå ut med bra betyg sen. Å då sa jag att först och främst vill ha sovmorgon varje morgon och att jag vill plugga hemma och komma till skolan kanske 1 gång i veckan å visa vad jag gjort och sen bara gå på provtillfällen. (Trodde inte att hon skulle ta mej helt seriöst när jag sa så faktiskt.)

Fast min lärare tyckte att jag hade tänkt till ordentligt och sa att det borde funka att fixa till nästa termin kanske. Hihi. Åhhh, jag älskar Lotti! Fatta vad skönt att plugga hemma bara. Fast hon måste snacka med alla mina andra lärare först också och se att jag ska komma överens med dem om allt innan. hoppas det blir så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0