jag är så trött på dom där pinsamma sakerna

Alltså att dom inte skäms?!?!?! Det kom nyss en neger/blatte/afrikanliknande/osvensk/bruning/turk/syrian elr vad det nu var här på tåget och la ut lappar bredvid alla där hon tigger om pengar "för att hennes barnbarn ska få lite mat". Man bah gerej??!?! Sen frågade hon om jag inte kunde ge en krona iallafall. Snålt av mej kanske att jag inte gav henne. Men jag hoppas både hon och hennes barn svälter!

Jag ångrar förresten nu att jag inte frågade henne om inte hon kunde ge MEJ lite pengar för att jag samlar till ngt som JAG behöver.... (A) He he hee....  Aja märks att jag är i Södertälje snart..........


Använt den här bilden från google förut och använder den igen. Bara för den e så klockren. ;)

Kommentarer
Postat av: neger macke

skriv inte Neger

2010-11-23 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0