normalt


Hahahahah x''D okej, nu täcker jag iaf inte för ansiktet. Nöjda? ;)

Mina bröder kom hem till mej för att de inte pallade med morsan?! Haha. Sen drog jag med dem till donken i morse och bjöd dem och mej själv på frukost där. Awwwh, jag är så snäll. ;P Nu har dom åkt tbx till pappa i södertälje.... Dvs, OM dom förstod min fina vägbeskrivning hur de skulle komma till stationen härifrån. (A)

Hade ngra kompisar hemma hos mej igår. Dt var nice! Men jag fick inte lägga ut nå bilder på dom mesarna så ni får inte se ngra kuliga bilder på dem. ;P Haha..... ni ska bara veta. Min lägenhet ser ut som ett bombnedslag nu!! ;( Men vi gjorde bl.a muffins........ som jag inte ens fick smaka? Haha... schyst lixm.

Oooooch, min mobil är trasig.... igen........... "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0