om inte..



damp..... -.-' haha. old pic från när I hade brunt hår och hade lånat Hannes kepa... ^^

Hejsan.... Idag har jag varit i skolan. "bra sandra". Fast bara suttit och klottrat i skrivhäftet lr setat vid datorn. -.-'

Nu ligger jag under en filt och 2 täcken hemma i min säng och dör. Ute är det snöstorm och första gången i mitt liv önskar jag att min hund var en katt så hon slapp gå ut när hon ska göra sina "behov".. Eller att hon var en människa.. :O Heheh, elr vfr inte att hon fortfarande är en hund men som lärt sig gå på toaletten? =D Heheh, ska fan lära henne dt. (A) Nä, nu blev jag oseriös, men.... DET ÄR KALLT! Och jag é hungrig! Men orkar inte göra mat själv.... Orkade jag inte igår heller..... Såååå, om ingen vill komma och fixa till mej så får jag väl svälta. ;/

BAJJBAJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0