södertälje

Hej! Skrev aldrig dt i bloggen, men jag åkte till Södertälje förra Onsdagen. Åkte iaf därifrån igår kväll, så nu e jag hemma hos mej i Dalarna igen. Åkte dit framförallt för att vara hundvakt medans pappa och mina bröder åkte till Norrland. Umgicks med Marcus, Jenny, Emilia........... Jag blev bjuden på fest av ngn random kille på stan som kom och frågade efter mitt nr. Träffade massa människor och,,,,, ja, ni behöver inte veta detaljer ;§ Det är värre än ni kan ana ändå.  GASCH!

Upptäckte brorsornas sköldpaddor hos pappa också.  Jag städade deras bur för den var så äcklig. :S


Sen skickade Farmor med en massa egenstickade sockor till mej, som jag fick när pappa och killarna kom hem. Fatta att hon e 80 år och ändå gör det för våran skull. <3 =))))

Aja, nu måste jag planera lite av vad som måste bli gjort under veckan. Bor ju trotts allt ensam. Thihi. PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0