dyrare för min hund

 

Min syster sov hos mej i natt. Jag åkte och hämtade henne igår. Fatta, det tog sammanlagt 2 ½ timma bara för att åka fram och tbx! Vi gick mysiga promenader med hundarna, fikade och pratade. Sen la vi oss tidigt.

 
Och nu kan jag äntligen äta igen! :p Typ.

En dryg sak här i Dalarna är att jag måste betala för min hund om hon ska med mig på bussen nånstans. Små hundar åker gratis men en stor hund måste man betala helt pris för (som för en vuxen) Såå, 57kr blir det bara för min hund ifall jag tar med henne till min mor och sen måste hon ju med mig hem igen så då blire dubbelt så mkt. ;o Tänk vad drygt om jag åker till mamma några gånger i veckan lixm.. Dyrare för min hund att åka nånstans än för mej själv. Så är det INTE i Södertälje...

Aja, ska byta om nu och vara social med sister........... bye



Kommentarer
Postat av: justina

oskönt att betala så mycket.

så är det heller inte i göteborg som tur är!

2010-10-03 @ 11:20:57
URL: http://doscosas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0