mitt bajspapper försvann


Den här dagen borde jag inte ens ha vaknat!

Drog ju som sagt ut på stan. köpte fina rosa skrivhäften som jag behöver i skolan och massa pennor, + lite saker som behövs för att göra muffins och TOAPAPPER. -.-'  Lät Emil bära på påsarna, och helt plötsligt märker jag att han inte har kvar dem. :OoOo Då har han helt utan att tänka på det lagt ifrån sig dem och glömt ta med sig dem igen! Och vem har jag att skylla? Jo, bara mig själv för att jag var så himla lat och inte orkade bära sakerna själv! :((((( Nu måste jag köpa om allt i morgon igen. Emil bad iaf om förlåt och bjöd mig på milkshake. Sen drog vi till bowlinghallen för att sluta vara depp, men då har nå skitungar bokat upp hela hallen för att ha barnkalas! =S  Det var den Söndagen.

Vad har jag gjort för att förtjäna att inget ska gå bra just nu?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0