............

Nä, igår hade jag inget att skriva om, och inte idag heller egentligen. Förutom att jag sitter på bussen och är påväg till min mor nu. Känns som att jag luktar anus och skulle hellre ha duschat, men behöver pengar och mammas underskrift på ett papper.... OCH VET NI. Macrus väntar hemma hos mej. Så nu slipper jag sova ensam inatt. ;) (A)

Ajaaa,,,,,,,,,,,,,, hejs! (drog tidigare från skolan för att vara med macrus en stund så försöker plugga på bussen nu för att ta igen det jag missade! ducktigt va?) :)))

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU SKA INTE VARA MED HONOM

2010-10-21 @ 04:53:11
Postat av: Macrus

hehe, näe, inte sov du ensam inatt och, idag har du ont ;) sååå ont att du inte kan cykla :) hahahaha :)

2010-10-21 @ 15:45:07
Postat av: Anonymosa

du är ju störd? va ju inte ens kul marcus :S men bra att du skrattar åt dig sj

2010-10-24 @ 02:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0