min mamma på piiiizza

Min mamma kom ju som sagt till mig idag. Vi gick lite på stan och sen bjöd hon på pizza. Shit, kändes som jag skulle spricka. ;o Men gott var det! :D

Nu är jag hos mamma. ^^ Har precis badat. Måste ju passa på att göra det när jag är här eftersom jag inte har ngt badkar hos mej. ;( Och sen masserade min lilla mor mina fötter när jag bad henne göra det. haha! <3

Hade ju igentligen tänkt åka hem till mig idag efter att ha varit här och hälsat på. Men glömde bort att tåg och bussar inte går så ofta när man e på landet -.-' sååå, sista som gick härifrån till mig åkte lite innan 18 redan. Sååå, stannar här över natten.

I morgon ska jag till skolan igen. Messade med en klasskompis tidigare som sa att vi bara ska kolla på film. chill dag alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0