mörkt, ensamt och kallt

jag vill INTE få dom där orden från dig

Nu är det kväll och jag känner mej verkligen ensam. Folk har messat och frågat om vi ska ses helatiden, men jag känner inte att jag har ork för det ens. Men skulle inte haft ngt emot att min hund var här som sällskap. Skulle verkligen aldrig vilja bo HELT ensam. Känns tomt. Och djur Pearly slipper man få massa problem med. som man får med vissa andra... -.-'

Nog om dt. Det är ju helg, WOHOOOOOOEEE... Och min mens har slutat. SKÖNT! Har ju börjat få typ as ont när jag har det nu för tiden. o.O Inte kul!

Aja, och för en stund sen gick jag ner till Konsum för jag tänkte att jag kanske var sugen på ngt gott. (tänkte på godis) och direkt när jag kom in såg jag vindruvor som jag köpte istället. :OOOOOO FATTAR NI?!??! Jag köpte frukt i stället för godis!!! Men det känns såååå bra nu efteråt. :) Har nog fått en släng av "jennifer sjukan" Hahaha. Inte alla som fattar vad jag menar med det men... ;)

Kommentarer
Postat av: Samantha ;)

HAAAHAHAHAHAAHHAH jennifersjukan, hahahahaahahahah!!!! Jag garvar ihjäl mej !!!!!! xD <3

2010-10-15 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0