komplicerat


Det här är inte min dag. Vi var ute, (hade såklart låst dörren hem till mig) och jag höll nycklarna i handen och vips så var min hemnyckel av. Har jag dolda super krafter på riktigt eller?!  ;( Ville ringa tanten jag hyr lägenheten av och fråga om hon hade ngn extra, men alla mina grejer var inne i lägenheten (mobilen med alla nr, hunden, pengar, busskort, allt!) Så gick till pizzerian under mej och fick låna tele där för att ringa till securitas som skulle ta 500:- för att låsa upp hos mej! När dom kom hit så var man tvungen att ha legitimation på sig och betala kontant INNAN de öppnar. Dessutom fick de inte öppna ifall det inte var JAG som var ägare på lägenheten vilket jag heller inte är eftersom jag bara hyr i 2:a hand. Ah, ni fattar att allt var ganska komplicerat. Men sen var dom så snälla och lät mej gå in för att bara hämta mobilen fort och ta med mej hunden ut. Sen låste de igen dörren igen, och jag slapp betala. Jag ringde tanten som jag hyr av och hon sa att hon inte var hemma förrän vid 16.00 och klockan var då 12 ungefär om inte tidigare? sååå fick gå runt ute i kylan i typ 4 timmar innan jag fick en ny nyckel. ;O Usch, jag är så klumpig... Och Marcus verkar sur på mig. Det första han gjorde när han kom in var att gå och lägga sej utan att ens säga ett ord och nu sover han. ;/

Aja, hörs sen... hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0