äntligen har jag köpt!!!

Jag är besviken på mej själv. Hade redovisning om gramatik igår och det failade helt! Innan kunde jag allt utantill, (jaa, jag hade pluggat hemma för engångs skull) och ville visa att jag faktiskt KAN. Men väl när jag skulle redovisa så fick jag hjärnsläpp och har inte ens ngn aning om vad jag babblade om?! Nu efteråt kommer jag ihåg exakt vad jag borde sagt igen! Bajs på det.

Efteråt skjutsade min mor mej till Insjön där dom har lite butiker.. Då blev dagen lite bättre iaf..

MIN EFTERLÄNGTADE DATOR SLADD!!! =D fanns  på ChlasOhlsons för ca 500:-


Köpte även ännu ett par leggings när vi ändå var på stan. Den här gången med dragkedjor längst ner. (: Naajs.

NU SKA JAG ÅKA TILL BORLÄNGE OCH KOLLA EN LÄGENHET. ;) See yaaah later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0