EGEN LÄGENHET?? =D


Gick in på Bik Bok och köpte 4 bas linnen lite fort sådär när jag ändå var i stan. (A)

Och sen gick jag ju och kollade på en lägenhet till MEJ sälv! =D Känner mej verkligen vuxen som fixar sånt här själv! ;) (är förresten BARA 4 månader kvar tills jag e 18!!!!)

Om jag ska ha lägenheten är inte helt bestämt än, men ÅHH, DEN ÄR SÅÅÅ PERFEKT för mej och jag tror det kmr bli den! ^^ Tanten som hyr ut den till mej isåfall var också jätte gullig. Jag ringde henne idag, fick komma och kolla på lägenheten direkt, hon har paxat den till mej nu och jag får flytta in när jag vill! Är bara kontraktet som är kvar att skrivas på. Helt otroligt hur fort allting kan fixas bara sådär. =D

Lägenheten ligger i stan i Borlänge! (;

BUUUHHUUU,,, vill ringa en viss person just NUUU, men han är som vanligt upptagen med att jobba. suck -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0