eget ansvar


Känns verkligen att jag ska flytta och börja ta helt eget ansvar. Måste ju till och med köpa mitt bajs papper själv nu! Haha. :P

I natt ska jag sova i min lägenhet med bebis och se hur det går. Har bäddat ut den fula bäddsoffan och märkt att den är rätt skön. Men vill ändå ha hit min EGEN stoooora säng!

Och förresten. Jag vill till IKEA! Där finns ju typ allt man behöver? Min mor skulle ha skjutsat dit mej nu i helgen om jag inte hade varit upptagen. (närmaste ikea för mej ligger i Örebro) Men får åka dit nästa helg istl. :) mamma ville ge mej t.ex tallrikar och grejs som de har över där hemma, men det roligaste med att flytta hemmifrån är ju att få välja själv vad man ska ha?! ;o

Nä, nu ska jag ut med hunden och samtidigt ta en sväng förbi konsum och köpa mjölk å Oboy! =D Är perfekt för mej att bo såhär centralt så man slipper stressa för att hinna till den enda butiken som finns och som stänger redan kl 5, haha. Så var det hos min mor. ;O  

Hörs sen! Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0