jag ska bo själv

Ahjuste, jag har egen lägenhet nu! Det glömde jag skriva va? ;) Hämtade nyckeln till den i Fredags, men sen åkte jag ju till Södertälje under helgen. ^^ Testade att ta mig till lgnhtn på egen hand idag efter skolan eftersom att det är min mor som skjutsat mig dit hittils (en gång, då vi skrev på kontrakt och jag fick nyckeln). Det gick iaf bra. Buss 603 är det som gäller nu. =D Fast det är gångsavstånd till min skola faktiskt.

Sååå, Nu bor jag i FORSSA CENTRUM, i borläge. =D

Jag tog med mej min sverige flagga idag för att det skulle kännas lite hemtrevligare. (A) FINT VA!? =)




Mitt stora problem är att få iväg en ful soffa som är där inne + ett bord och lite andra saker som jag inte vill ha där, men som tanten som hyr ut ville lämna kvar åt mej! -.-' Gardninerna ska också bytas!


Och så får jag inte dit min säng förrän på FREDAG eftersom min mor är så klen och måste få hjälp av sin pojkvän! SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0