S D

Varför jag har emot negrer (invandring)? Det var en fråga jag fick från några (svenska) killar i min skola som la sej i när jag klagade över att det finns för mkt sån skit vart man än kmr.

Svar: HAH, för att de är så FULA såklart! ;) 

Närå, (jo) men det är såhär att jag tycker att om det nu är så att de MÅSTE få komma till vårat land så ska de ANPASSA SEJ! T.ex lära sej svenska, och om inte så; HÅLL KÄFTEN!!! Inte klä ut sej i lakan... och jaa, de ska BARA VARA TACKSAMMA vilket lååångt ifrån många verkar vara? ;o

Sen tycker jag också att Sverige borde se till att alla svenskar har det bra först! innan man börjar hjälpa folk från andra länder. Right? Och innan ALLA svenskar har det tillräckligt bra så hinner jorden gå under. ;) 

Och förresten. JAG TYCKER ATT DET VAR BRA ATT SVERIGE DEMOKRATERNA FICK SÅ MKT RÖSTER SÅ DE KOM MED I RIKSDAGEN!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0