inte alltid man gör det..

Go´morron! Åkte hem till Dalarna igår kväll. Satt vid den där ringen i centralstations huset i Sthlm som en tattare med min hund i ca 3 timmar?! Hade jag inte haft min tunga väska med mej så hade jag kunnat göra ngt annat, men musiken från min mp3 fick fördriva tiden istl. Kissie och hennes bror hann gå förbi två gånger också. Ibland undrat om hon ser ut som på bilderna (med tanke på att det är så många som snackar skit) men nu är det bevisat att hon gör det. Så, alla som säger att hon sönder redigerar sina bilder (?!), DOM KAN TA SEJ I BAKEN. ;) 

 Aja, nog om det. Jag är grymt seg  idag och sitter hemma i mjukis kläder och dricker cappuccino. (A)
Tänk att jag har hostat i över 1 månad nu!!! :O
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0