allt är bajs


Så grymt seg dag idag. Drog till skolan endast för närvaron men gjorde INGENTING. Grinade framför min lärare pga jävla mensverk! Usch. hata. :'( Hoppas ni tkr synd om mej!

_______________________________________

Och den enda som jag vill ska vara social mot mig är inte det. FÖR HAN HAR INTE TID. Måste sova elr jobba helatiden........-.-' JAG BLIR RASTLÖS! Hur tror du att jag ska kunna hålla mej från att snacka med/träffa massa andra när DU inte kan underhålla mej?!?

SUCK. :'( :'(

god natt :(

Jag har också mina emo perioder som ni ser.

i morgon ska jag sova bort hela dan. :|

Kommentarer
Postat av: Macrus

Naaw, bejbie :-/

Önskar jag var hos dej nu, bara hålla om dej....

2010-09-07 @ 10:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0