yatzy på lektionstid



Amanda och jag satte oss i ett grupprum för att PLUGGA... slutade med massa as garv och yatzy. ;)
  (nu måste vi plugga hemma för att komma ikapp de andra ;/ Handlar om politiker och sånna där tråkiga saker) 


Hela klassen röstade på mej till att bli elevråds nånting fast jag inte ville och BF nånting.. (representant tror jag?!) Så nu är jag det. Kan inget om sånt, men det är jag som är BÄST ändå och det är alltid jag som pratar sååå........... *suck*

Och måste nämna att jag har käkat 13 laktrisklubbor idag!!!! stört, I KNOOOOW.


Aja, nu måste jag hitta ngn tillfällig väska som jag kan ha i morgon eftersom jag har IDROTT dååå <3333 (min lillebror snodde MIN väska och jag har inte köpt ngn ny än)


HEJS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0