Aaaaajjj!!!

God morgon Hej...... Idag vill jag inte leeeeeva!!!

Jag har jätte ont i min näsa. Har fått en finne som täcker hela min näsa! Alla kan ju feting glömma att jag tänker träffa nån nu! ;( *snyft* Det ser ut som att jag gjort en misslyckad näsopertion ;|

Ajjaaa.... Min syster kom nyss med en ananas till mig som jag bad henne köpa. GOTT!!!

Får se vad jag hittar på sen idag. Men först ska jag bekämpa finnen som inkräktar min näsa!
Hare bra folket. Hejs! ♥



Träffade Jenny en stund igår också... Det var ett tag sen. Vi har ju inte varit världens bästa kompisar om man säger så...






Kommentarer
Postat av: Anonym

fick ju inte ens fixa till mig och vi skulle ta en bättre :O :(

2011-04-27 @ 12:58:58
Postat av: sandra

Ah, för du har ju snyggaste bilderna på mej i din blogg? ;)

2011-04-27 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0