cheesburgare mitt i natten

Helluuu, precis sökt lite sommarjobb här i Södertälje. Nu väntar jag bara på svar. (: Ska gå och kolla på ett annat ställe också lite senare.

Haha, i natt var jag helt cp. Somnade normalt först, sen vakna jag och klagade över att jag inte kan sova och vid 3 på natten så åkte Macrus och jag till donken och käkade cheeseburgare. ÅNGEST nu! Kunde inte somna om ordentligt efter det heller.

Och aaa, allt ska man behöva göra själv om det ska bli rätt. Jag bad Marcus gå och köpa bindor åt min hund igår eftersom hon fortfarande löper. Tror ni inte han kommer hem med något helt annat?? Haha. Ofta man inte vet vad en binda är bara för man e kille? :P

Ajjjaaa,, ska väl gå ut å vara i soooolen en stund nu! BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0