Eftersom att min kamera är trasig...


Tidsfördriv:

1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
 250343952468350777700000 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja?
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Mitt kära skolarbete "KRISER"
4. Hur lång är du? 1.65
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Run fatboy run
6. Hur löd ditt senaste inkomna sms? Kom och sov med mig! ;) ;D 
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Föredrar nog att ringa, men sms:ar ändå oftare. ;S
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilde sig nyligen
9. När såg du senast din mamma? 2 dagar sen?
10. Icke godkänt i något ämne? NEJ
11. Vad hette din grundskola? Bruksskolan?
12. När vaknade du idag? Typ efter 8 nångång
13. Vilken är din favoritplats? Hemma
14. Vilken plats föredrar du minst? Vet ej?
15. Vem får dig att må bra? Olika vid olika tillfällen
16. Hur stor är din säng? 1.60
17. Vad sover du i? Naken eller trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3 fast sover utan.
19. Var har du bott/bor? Bott i Södertälje, Alby, Nykvarn, Hälleforsnäs, Södertälje och nu Borlänge
20. Tycker du om kinamat? Tänker aaaaaaldrig smaka !
21. Tycker du om kaffe? Går ner om man har häften socker och mjölk (A)
22. Vad dricker du helst till frukost? OBOY!!!!!! <3333333333
23. Kan du spela poker? Nääeee
24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? Näääee
25. Vill du ha barn? Vet faktiskt inte....... "/
26. Kan du några andra språk än svenska? Näääe
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nääääe
28. Föredrar du havet eller bassäng? Bassäng. 
29. Vad spenderar du helst pengar på? onödiga saker
30. Äger du dyrbara smycken? Njaaaa
31. Kan du rulla med tungan? Yeeeees
32. Vem är den roligaste människan du känner? Öh... alla på sitt sätt.
33. Vad har du för ringsignal? venne? Den som fanns när jag fick mobilen.
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Jaaaa :')
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En fotboll
36. Kan du byta olja på bilen? EEEEEEEEEEH NEJ?!?! :S
37. Vilken var den senaste boken du läste? Nå skit bok som tillhör arbetet i skolan.
38. Dansar du i bilen? öööh javisst? säger vi... eller nått. Alla normala gör ju det.
39. När var du i kyrkan senast? Ööööääääääeeeeeh, venne?
40. Hur många hål har du i öronen? TWOOOOOOOO
41. Har du någon piercing? In my TUNGA
42. Har du någon tatuering? MEN NEEEEEEEEEEEEEEEEJ
43. När slutade du med gosedjur? Fråga min nalle i sängen (A)
44. Har du pojkvän/flickvän? NEEEEEEEEEEVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
45. Har du en bästis? MIN ÄLSKADE SAMANTHAAAAAAAAAAAAAAAA ÄR EN VÄLDIGT GOD VÄN
46. Vad är ditt mobil nummer? Ska aldrig göra om misstaget att ge ut mitt nr till heeeela världen!
47. Vad ska du göra ikväll? Kollar på en skräckis just nu i min ensamhet! MYS <3 Ska dricka lite Oboy
48. Har du några syskon? sex stycken småsyskon yes.
49. Har du flyttat hemifrån? Jaaaaa-aaaa
50. Gör du just nu? LÄS FRÅGA 47 IGEN.... :D  
Tog denna listan från min "kusin" i brist på annat................... BYE

Kommentarer
Postat av: Hjärtat

jasså jasså..

2011-04-03 @ 00:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0