hej töntar som läser min blogg ;)

Jag har precis letat upp mitt kvitto till min kamera som jag tur nog hade sparat! Står att det är 1 års garanti så ska in med kameran typ i morgon lr på Torsdag och förhoppningsvis få den lagad eller nått? HOPPAS!! Jag har inte råd att köpa nya kameror helatiden. Haha, så var det ju med min plattång också. Fått byta ut den mot en ny 3-4 gånger för att jag t.ex haft den i golvet 10000 gånger. Jag ska nog inte ha såna saker? ^^

Men nuuuuuuu ska jag plugga. ;/ Har så himla mkt grejer med skolan å göra just nu. Och samtidigt har jag bestämt mej för att gå ner massa i vikt. Jobbigt. Men man vill ju må bra med sig själv? 

Och det gjorde jag antagligen inte på den här bilden. Hahah. Sådär har ni aldrig sett mej va? Ni som inte känner mej alltså. ;D Hittade den här nu när jag var tvungen att kolla vad jag hade i mitt minneskort. ^^

HEJS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0