lång natt i Sthlm

Hej. Jag har badat och grejer nu, men jag har typ inga kläder alls att ta på mej?!?! Vet inte vad jag tänkte med när jag packade ner så lite som jag gjorde när jag åkte hit... ;S

 Jag vet inte vad jag ska skriva. Hade jätte kul igår med Malin och Zara och massa andra. Var ute nånstans i Sthlm hela kvällen och hela natten och kom hem kl 6 i morse. Har fortfarande inte sovit, men man vill ju inte sova bort hela dagen? :D

Nu borde jag åka mot Sthlm igen och möta upp Jocke som har min kamera (min brors kamera som jag snodde). Jag hade tydligen bara lämnat den på ett bord och gått iväg. haha. Tur man har folk som bryr sig. (:

Ajjjaaaa,,, hörs senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0