Ofta att man inte får duscha när man vill?! ;S

Hej hej, har kommit in efter en längre promenad här i Södertälje med Emilia. Var ett tag sen hon och jag träffades märkte jag. Vi hade en hel del att snacka om. :)

Tänkte ta ett bad nu när jag kom in, men det var tydligen försent enligt min far?!? Vadå att man inte får duscha/bada efter 10 för att det stör grannarna? :@ Jag fryser och jag är såååå död. Igår var första gången sen jag kom hit som jag sov hos pappa. Min bror var inte hemma, så jag bäddade hans säng och gick å la mej där. Tror ni inte ungen kommer hem mitt i natten och ska ha sin säng??!? Han tackade för att jag bäddat rent och sen körde han ut mej så jag fick "sova" i en oskön soffa.. Suck. Suger att dom bor så litet så jag inte ens har säng när jag kmr hit. ;S Blir en sån jobbig natt igen känner jag på mig. Men vad ska man göra?

Tycker iaf att jag förtjänar att dricka lite varm Oboy nu efter att jag varit ute och rört på mig så mkt idag. (:

Kommentarer
Postat av: Emil

hoppas att du kunde somna :(

2011-04-25 @ 11:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0