Ut igen? =p


Haha, titta vad jag fick av Malin igår (: Så gulligt <3


Dom ville förresten att jag skulle följa med ut ikväll igen... Hahh, fattar inte hur dom orkar! ^^ Jag klarar iaf inte av 2 dagar i rad så tror inte att jag kmr dra ut även fast det är vissa jag vill träffa!! "/ :P

Dessutom så har jag verkligen INGA kläder som jag sa tidigare!!!!!! : O Tänkte köpa ngt idag men jag var väl för seg eller nått så det blev inte av.

Sliten och sitter här i mjukisar och stor t-shirt! Uuuuh ;p Ansträngande att hålla ögonen öppna också. Haha. Och jag har fortfarande inte digitalkameran! Såååå nu snodde jag brorsans mobil också... :|

Och jag har gått ner i vikt ytterligare 1 kg! WOHoooo,,, 48! :D  Faaaast, det kan ha ngt att göra med att jag spydde igår och att jag inte käkat på 2 dagar nu (inte ens godis)! ^^ (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0