HÖGA SKOR <3



Åhhh, underbart att det börjar bli sommar. Nu kan jag ju börja använda mina höga skor! (: Wihiiie. Asså, man ser ju smalare ut om man är längre! (A) He hee

Min mamma och hennes kille fick ju låna min lägenhet i helgen. Dom satte upp gardiner för dom tyckte att det blev mer hemtrevligt hos mej då -.-' Haha. Men det blev gulligt. Lite för gulligt kanske... Hähhh. Rosa. Och sen har dom fixat punkan på min cykel också! TACKKK! :D

Å sen idag så skjutsade dom runt mig till olika affärer. Lämnade bl.a in min kamera på lagning. Kmr kosta massssssaa onödiga pengar. ;/ Först 600kr bara för att skicka in den och sen ännu mera för själva lagningen ifall det inte går på garantin. Och sen köpte jag en TV-bänk. (: Ville köpa ännu mera grejer men jag är inte sån som shoppar med mamma och hennes kille lixm. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0