360 + bästa sällskapet = lyckat!

OMG säger jag bara!! Hur lyckas vi jämt vara så gaaaalna?! hahah! Blev 360 igår och vi var kvar där heeeela natten ^^ Massor hände, men för mkt för att jag ska berätta allt för er. Jag menar, roligare om ni sitter där hemma och bara kan GISSA vad som hände. ;P Tråkigt dock att jag inte kan lägga in alla bilder som togs.. HE HE...  ;) Och snacka om att killar kan bli UTNYTTJADE! jag älskar verkligen att vara tjej! Det är ngt jag är riktigt tacksam för..

Ah iaf så när vi drog hemåt, eller aa vi skulle på donken först (A) så upptäckte jag att alla mina kort var borta. Mitt SL kort, legg och bankomat kort! Jag är så klantig! Åhhh!! ^^ Inte första gången det händer mej heller. Men nu är skiten spärrat iaf..



SMÅ FJORTIS POJKAR SOM BARA VAR NÅGRA ÅR ÄLDRE ÄN OSS... HAHA!!!! Tyvärr fick en av dom mitt nr och idag vill han ses!! hahahahahhaha.... dom fattar inte att vi bara drev massa igår? Han blev t.ex sur för jag gick från han till en annan... HAHhahahahaha



GAAAAAAAH, sitter man frivilligt bredvid en TURK så är man helt klart INTE nykter!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0