FLYTTAR HEM IGEN

Jag ska flytta hem till mamma igen... =O Undra hur det ska gå. Mitt kontrakt på lägenheten går ut i mitten av nästa vecka så då ska jag vara utflyttad. Men jag ska bara bo hemma i 2 månader. Sen får jag en ny lägenhet den 1:a November. Gick inte att få någon fortare. Och den här lägenheten är bättre. MYCKET bättre än den jag har nu. Det allra bästa är att det finns badkar där. Åhhh jag lääängtaaar!!! =') Och sen är den nästan dubbelt så stor som de jag har nu. (: Det var macrus som hjälpte mej att få den! AWWWWW TAAAAAACK! sÅÅÅ GLAAAD!

OJJDDAAA NU BÖRJAR NOG LEKTIONEN... byyyye


Kommentarer
Postat av: Emil

Haha! Vad var det jag sa! ;)

2011-08-26 @ 19:13:29
Postat av: sandra

hahah, vaaad... (a)

2011-08-26 @ 22:02:40
Postat av: Emil

Tror nog att dendär Marcus försöker charma till sig dig med att hjälpa dig med saker och ting/köpa dig saker.. ;D Försöka vara en sån fin och charmig Marcus som möjligt ;)

2011-08-27 @ 04:14:17
Postat av: Sandra

Är inte det bra?

2011-08-27 @ 10:47:45
Postat av: Emil

Jodå, klart att det är. Men var det inte du som ville vara singel och inte ha några förhållanden? (verkar som om han gillar dig, uppenbarligen) ;)

Så när han köper dig saker så blir du glad och gillar han mera? ;P(a)

2011-08-27 @ 13:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0