kakmonster

Wooops, vad har hänt med mej? Jag har blivit ett kakmonster! Skulle lätt kunna slänga i mej flera paket/burkar kakor om dan!! Först äter jag massa kakor utan problem och efteråt kmr ångesten... Haha, fast så hare väl alltid varit med mej och onyttigheter..  ;*

Den här dan har iaf varit sämst. Följde med min mor (genom tvång) för att kolla på ett hus hon kanske ska köpa... Och det var ungefär vad dan gick ut på... Sen har jag hjälpt till att bygga ihop en ny säng och möblerat om ett rum nu på kvällen. Yippiiiee.. -.-'

Nä, nu ska jag iaf försöka sova. Jag har varit sååå trött och seg idag. ;o Antar att det är för att mina hundar håller mej vaken hela nätterna..

Kommentarer
Postat av: Emil

Var det en IKEA säng, möjligtvis? :P

2011-08-28 @ 03:17:15
Postat av: sandra

tänkte jag inte på. men mkt möjligt

2011-08-28 @ 13:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0