Nya sättet att bli rik på...

 .. är genom att SLÅ VAD om saker.. He he! Iaf om man är så bra som mej som alltid har rätt. ;)

Marus slog vad med mej i fredags när jag drog ut om 100kr att han var helt säker på att jag skulle ut och festa på lördagen också. Som "tur" var så tappade jag ju bort mitt bankomat kort där jag har alla mina pengar så jag kunde inte ens gå ut då även om jag velat. ;p

Sen slog jag vad med min pappa om 200 kr (man måste öka summan helatiden såklart) att han vägde mer än vad han själv trodde.. HAHA... Som om det skulle vara svårt att se hur MKT han väger. ;p

sååå, 300kr rikare på igentligen ingenting är väl rätt bra?  Haha, dessutom slog jag vad utan att själv ens ha pengarna om dom andra hade haft rätt. (A) Allt ligger ju på banken och eftersom jag tappade mitt ID också sååå kan jag inte ens hämta ut från banken........ =S men det löser sej.. nog.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0