Saknat mej här i Bloggen? ;D

Ah, tänkte väl det... 

Men har varit värsta upptagen, fast right now är jag hos min kära mor och då har jag både tid OCH dator. wihiie.. Som ni vet så var ju min dator paj. eller aa sladden(pga hundarna), men den har nog mammas kille fixat. NICE! =D

Här får ni en bild från den roliga sommaren i Sthlm. Heheh, sådär seriös såg jag ut när jag lekte med Zara på ngt kul ställe vi hittade. Satt och rotade i min väska när ett gäng killar gick förbi och frågade om vi hade cigg. Jag fortsatte rota i väskan och hittade ett paket cigg (wonder why? ;D) och sen gav jag dom det. ^^ Sen såg dom att jag hade en målarsprayburk också så då ville dom att vi skulle hänga med dom till ett ställe och göra graffiti. Hahaha! Kanske för jag sa att jag är as bra på det? Hihii.. Men vi fick inte låna deras skateboardar så vi drog flummandes därifrån. Ah, nu fattar ni säkert ingenting av det här inlägget, men jag var bara tvungen att skriva ner skiten nu när jag fick flashbacks. (A)

Åh, jag saknar redan TBX!!! <3 =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0