slipper nog bo hemma..

Uuuh, ibland leker livet... Om allt går som det ska så har jag en ny lägenhet redan nästa vecka!! o_O WOW alltsååå.. Den jag ska hyra nu hyr jag bara tillfälligt i 2 månader tills jag får min andra. (: PERFEKT ju! Skulle aldrig klarat av att bo hemma märker jag nu. Här hos mamma måste jag anpassa mej till deras "regler" helatiden. Mamma blir t.ex skitförbannad när jag hellre dricker Oboy i stället för att äta deras mat osv.. Hon tycker att jag är en dålig förebild för de små. höhö. Förståeligt.


Kommentarer
Postat av: Emil

Ersätter du varje måltid med ett glas Oboy varje dag? :/

2011-08-28 @ 22:33:24
Postat av: sandra

neeeej, men många dagar :D och med många glas ;)

2011-08-29 @ 07:48:32
Postat av: Emil

Magen kan inte må bra av det gumman lilla ;P

2011-08-29 @ 14:32:46
Postat av: sandra

min mage överlever =)

2011-09-01 @ 07:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0