nu fåre vara nog

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, mitt liv går under! En nagel har gått sönder! =(

skämtosido... eller? nä, men blir as fult när alla andra naglarna är långa. "/


Aja.. nog om det. God morgon lr ngt.. Jag har inte fått sova i natt heller. Eller aa 2½ timmar... Galet att jag orkar vara här i Södertälje egentligen, men på ngt sätt känns det värt?! Jag sover iaf inte bort hela dagarna som mina bröder och deras kompisar. ;S

å juste, igår kom det fram en helt random tjej till mej (typ 20 år) och ba " vad smal du ee! Sådär såg jag också ut för ett år sen " Heh, och efter att ha fått den kommentaren gick jag hem och vägde mej. 46.6 kg nu! mitt Rekord i att gå ner! Kul att det syns (: Men sen blev jag rädd att jag kanske blir tjock nästa år... Den här tjejen som kom fram till mej var lixm ganska rund u, och om hon var som jag för ett år sen så kan jag lika gärna gå upp sådär mkt jag med! GAaaaah, hemska tanke! Tycker redan jag blivit rätt rund om facet nu efter all alkohol.... 
he he
 

Näää, nu ska jag STÄDA pappas lägenhet. Den ser verligen ut som ett skithus nu efter helgen! Det har lixm varit fullt hus HELA TIDEN, folk har sovit ÖVERALLT och andras saker ligger utspridda här och där. CRAZYYyy. Nu fåre vara nog tycker jag. "mamman i huset" ... ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0