alkis?

Uuuh, känner mej som en alkoholist.. haha! Vi som skulle på Bio igår (lördags). Slutade med att det blev försent och vi drog ut på några ställen i stället. (A) Okej, jag tog det lugnt, men ÄNDÅ! haha... Vi hade kul!! Drev med massa killar och utnyttjade dom, sen drog vi vidare. Så tjejer funkar? öööh, ah tror de.. Kom hem halv 8 i morse, gick å la mej men vaknade kl 11 såååå, jag har varit lite seg idag...


Missat att skriva massa saker som hänt, meeen ni måste inte veta allt? ^^

Sen ikväll drog jag och Zara till vårat café i Slussen igen. Jag fick min vaniljlatte och vi satt där i säkert flera timmar och bara pratade.. ^^ MYS! <3 och sen efter fikat så gick vi runt i Djurgården Och åhhhhh, JAG ÄLSKAR STHLM!!!!!!!! Men vid 22-23 åkte jag hem igen.. ^^








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0