I natt i Sthlm!

Hej!  Nu är jag hemma hos min pappa igen. Har badat och sådär. Stackars min hund vågar inte gå ut med nån annan än mig nu när det är massa folk som smäller raketer och sånt redan så hon var jätte nödig när jag kom hem! =|

Zara och jag drog ut igår! på en Vardag!!! Lill-lördag, men fortfarande vardag. Vi spårade totalt och hade jätte kul, trotts att det slutade med att jag blev utslängd. HAHA! Aldrig hänt förut. Men jag förstår varför. ;) Sen nånstans under kvällen så blev jag sparkad as hårt i magen av en brud.  Vet inte varför? hon blev väl provocerad av att jag bara fanns? Haha. Gjorde as ont, men jag är inte den som slåss så jag skrattade åt henne och några drog iväg henne för hon ville sparka mig igen?. Sjuka människor det finns.

När vi kom hem till Zara hoppade jag in i duschen på en gång och sen gick jag och la mig. Hennes mamma hade bäddat skönt åt mig som alltid när jag kmr dit! Love it! :')))

Idag drog vi och käkade på taco bar. Aldrig ätit där förut, och det var INTE gott alls. Jag föredrar mina cheeseburgare på donken<3 hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0